пʼятниця, 30 жовтня 2015 р.

ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ПРОБЛЕМ

ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ПРОБЛЕМ ДЛЯ РОБОТИ З КЛАСНИМ КОЛЕКТИВОМ

Моральне виховання. Проблема людяності, поваги до батьків, до старших, до батьківського дому.

Виховання в учнів поваги до держави, її законів, до праці і людей праці Виховання в учнів почуття відповідальності патріотизму та любові до Батьківщини



Робота над згуртованістю, вироблення навичок культури поведінки, виховання поваги до старших.

Розвиток індивідуальних здібностей і талантів , забезпечення умов їх реалізації.

Виховання свідомої дисципліни, згуртування дитячого колективу.

Виховання в учнів правил культурної поведінки.

Виховання дисциплінованості, охайності, зібраності. Згуртування дитячого колективу

Виховання свідомого відношення до навчання та прищеплення стійких навичок культури поведінки.

Виховання дітей в сім’ї. Співпраця сім’ї і школи.

Виховання здорового способу життя,відповідального ставлення до власного здоров’я.

Виховання національної свідомості, любові до землі, до рідної мови, до свого народу.

Виховання в учнів почуття єдності з природою, відповідальності за стан її збереження.

Виховання зацікавленості та допитливості учнів .

Нетрадиційні форми навчання і виховання, як засіб організації творчої діяльності учнів.

Виховання почуття відповідальності за націю, державу , за народ, національні святині.

Всебічний розвиток особистості на основі виховання в учнів основ культури та ознайомлення з традиціями та історією рідного краю

Розвиток творчих здібностей учнів засобами літератури й художнього слова

Прищеплення та розвиток моральних почуттів , переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами , що діють в суспільстві

Розширення світогляду дітей завдяки вивченню українських народних традицій та звичаїв.

Виховання почуття патріотизму й любові до природи, формування екологічної культури особистості .

Розвиток самоврядування в учнівському колективі. Вплив учнівського самоврядування на колектив і особистість .

Формування дружнього організованого колективу через активізацію індивідуального впливу та колективної виховної роботи.

Виховання в дітей почуття дружби і товаришування.

Виховання шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій українського народу.

Формування організаційних навичок, вміння співвідносити власні інтереси і бажання з інтересами і бажаннями інших людей.

Прищеплення свідомого відношення до навчання і виховання у дітей культури поведінки.

Формування добросовісного відношення до навчання і праці, укріплення дисципліни

Розвиток учнівського самоврядування в колективі класу.

Формування творчої, працелюбної особистості виховання цивілізованого господаря.

Виховання учнів у сучасний період розвитку суспільства

Формування екологічної культури людини, гармонії її відносин з природою.

Виховання особистості в умовах розвитку української державності. 

Виховання в учнів життєвої компетентності.

Формування національної свідомості та самостійності учнів.

Мораль як регулятор відносин у колективі.

Засоби формування працелюбної особистості.

Розвиток духовності школярів на основі засвоєння соціокультурних досягнень вітчизняної та зарубіжної культури.

Розвиток світогляду культури учнівської молоді. 

Виховання рис характеру на основі загальнолюдських норм гуманістичної моралі.

Формування у школярів особистісних рис громадянина України.

Родинно-сімейне виховання – важливий напрямок роботи класного керівника.

Розвиток креативних здібностей учнів.

Вплив агресивності на самопочуття та налагодження стосунків з оточуючими".

Виховання всебічно розвиненої творчої високоморальної особистості".

Розвиток творчого потенціалу учнів, реалізація їх нахилів і здібностей у різних сферах діяльності.

Формування екологічної культури особистості, гармонії її відносин з природою.

Виховання патріотизму, громадських якостей особистості.

Процес самовиховання, саморозвитку особистості.

Педагогічні умови культури спілкування вчителів та учнів.

Виховання розуміння і сприйняття загальнолюдських моральних цінностей.

Формування активної життєвої позиції в умовах особистісно-орієнтованого виховання

Немає коментарів:

Дописати коментар