вівторок, 27 жовтня 2015 р.

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ


Основні завдання профорієнтаційної роботи      v  Поглиблене вивчення навчальних  і спеціальних предметів, до яких  виявляється стійкий інтерес та  здібності.

v  Зосередження уваги на формуванні  професійно важливих якостей,  необхідних до обраного виду про­фесійної діяльності. 


v  Здійснення контролю, корекції  професійних планів, виявлення  ступеня їхньої обгрунтованості.

v  Окреслення шляхів до самопід­готовки до майбутньої професії,  способів самодіагностики, оцінка  результатів досягнень.  Формування основ для соціально-професійної адаптації: розвиток  норм, ціннісних орієнтацій, моти­вів вибору професії, професійної  спрямованості.

v  Формування професійних інтересів.

v  Форма профорієнтаційної роботи—спо­сіб організації взаємодії вчителя і учня, що вирішує проблему професійного самовизначення. Вони залежать від складу і кількості осіб, місця прове­дення, тривалості роботи.

Методи профорієнтаційної роботи — способи спільної діяльності педагога і учнів, які забезпечують підготовку школярів до професійного самови­значення.


Картка  з  профорієнтації  учнів


Прі­звище та ім'я


На­вчаль­ний рік


На­хили та здіб­ності


Уміння та навички

Участь в гуртках


Участь у суспільно-корисній праці


Участь у поза-
класній роботі


Ким мріє бути



Думка батьків



Рівень готов­ності до професійно­го визначення


Вибрав професію
конструк­тивні
організа­ційні
комуніка­тивні
прикладні
технічні
після 9кл.
після 11 кл.



































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Планування профорієнтаційної роботи


№ з/п
Зміст і методи роботи
Термін виконання
1
Індивідуальна оцінка творчих здібностей учнів.
Залучення учнів до проведення предметних олімпіад
Вересень — жовтень
2
З'ясування поглядів учнів на професійне самовизначення. Анкетування:
 1 . «Ставлення учнів до фізичної праці».
2. «Професійні інтереси учня».
3. «Ставлення учня до професії, яку він обирає»
Листопад грудень квітень
3
Батьківський вечір «Професій є багато в світі і лиш одна із них твоя»
Жовтень
4
Підготовка і випуск тематичного бюлетеня «Знання для майбутньої професії»
Січень
5
ГКК «Професії наших батьків» (виступи батьків, огляд сімейних альбомів)
Березень
6
Створення Антології літературних творів про професії та різні види трудової діяльності '
Березень
7
Конкурс «Умілі руки»
Лютий
8
Година спілкування «Здібності людини і професія»
Січень
9
Усний журнал «Професії великі та малі»
Травень
10
Родинне свято «Всі професії важливі, вибирай на смак»
Березень


















Немає коментарів:

Дописати коментар