Основні завдання
профорієнтаційної роботи v Поглиблене вивчення
навчальних і спеціальних предметів, до яких виявляється стійкий інтерес та
здібності.
v Зосередження уваги на формуванні професійно важливих якостей,
необхідних до
обраного виду професійної діяльності.
v Здійснення
контролю, корекції професійних планів,
виявлення ступеня їхньої
обгрунтованості.
v Окреслення
шляхів до самопідготовки до майбутньої професії, способів самодіагностики, оцінка результатів досягнень. Формування основ для соціально-професійної
адаптації: розвиток норм, ціннісних
орієнтацій, мотивів вибору професії, професійної спрямованості.
v Формування професійних
інтересів.
v Форма
профорієнтаційної роботи—спосіб організації взаємодії вчителя і учня, що
вирішує проблему професійного самовизначення. Вони залежать від складу і кількості
осіб, місця проведення, тривалості роботи.
Методи профорієнтаційної роботи — способи
спільної діяльності педагога і учнів, які забезпечують підготовку школярів до
професійного самовизначення.
Картка з
профорієнтації учнів
Прізвище та ім'я
|
Навчальний рік
|
Нахили та здібності
|
Уміння та навички
|
Участь в гуртках
|
Участь у суспільно-корисній праці
|
Участь у поза-
класній роботі
|
Ким мріє бути
|
Думка батьків
|
Рівень готовності до професійного визначення
|
Вибрав професію
|
|||||
конструктивні
|
організаційні
|
комунікативні
|
прикладні
|
технічні
|
після 9кл.
|
після 11 кл.
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Планування профорієнтаційної
роботи
№
з/п
|
Зміст
і методи роботи
|
Термін
виконання
|
1
|
Індивідуальна
оцінка творчих здібностей учнів.
Залучення учнів до
проведення предметних олімпіад
|
Вересень — жовтень
|
2
|
З'ясування поглядів
учнів на професійне самовизначення. Анкетування:
1 . «Ставлення учнів до фізичної праці».
2. «Професійні
інтереси учня».
3. «Ставлення учня
до професії, яку він обирає»
|
Листопад грудень квітень
|
3
|
Батьківський вечір
«Професій є багато в світі і лиш одна із них твоя»
|
Жовтень
|
4
|
Підготовка і випуск
тематичного бюлетеня «Знання для майбутньої професії»
|
Січень
|
5
|
ГКК «Професії наших
батьків» (виступи батьків, огляд сімейних альбомів)
|
Березень
|
6
|
Створення Антології
літературних творів про професії та різні види трудової діяльності '
|
Березень
|
7
|
Конкурс «Умілі
руки»
|
Лютий
|
8
|
Година спілкування
«Здібності людини і професія»
|
Січень
|
9
|
Усний журнал
«Професії великі та малі»
|
Травень
|
10
|
Родинне свято «Всі
професії важливі, вибирай на смак»
|
Березень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар