Вечір знайомств
1. Гра „Про мене сказали б...”
Учасники сидять у колі, кожен по черзі говорить фразу, яка розпочинається зі слів:
1. Гра „Про мене сказали б...”
Учасники сидять у колі, кожен по черзі говорить фразу, яка розпочинається зі слів:
2. Самопредставлення:
- ім`я і риса характеру, яка починається з першої літери імені;
- ім`я і 3 позитивні риси;
- закінчити фразу: „Не хочу хвалитися, але я...”;
«Не хочу хвалитись, але я…»
Ведуча. Пропоную вашій увазі наступне завдання:
«Не хочу хвалитись, але я…». Потрібно продовжити речення фразою, яка найбільше
вас стосується. Наприклад: «Не хочу хвалитись, але я гарно малюю»
Ведуча. Дуже цікаву інформацію ми дізналися одне
про одного.
«Що я
знаю про Полтавщину»
Ведуча. А зараз поділимося на групи по 5-6
чоловік. Кожна група на папері формату А1 намалює малюнок, який у вашій уяві
найбільше асоціюється з полтавським краєм. Потім один учасник з кожної групи
буде презентувати роботу (5-7 речень проПолтавщину).
-
ім`я і свої уподобання („Бінго”): без допомоги ножиць
створити ляльку, використовуючи метод обривання. Для цього потрібно скласти папір
навпіл . На руках, на голові, на ногах вписати потрібну інформацію (улюблена
страва, улюблена книга, улюблений колір, улюблений музичний жанр, улюблене
місце відпочинку). За цією інформацією граючий шукає собі 4-5 товаришів
(відповідь має бути аналогічною) і вигукує: „Бінго!” (це означає, що групу
створено).
3.
Молекула
Бере участь весь
загін. Все хаотично рухаються по майданчику, і ведучий голосно оголошує:
«Молекула 3!» Всі гравці повинні об'єднатися по троє і взятися за руки. Ті, хто
не зміг стати в трійку, залишають середину майданчика. Далі ведучий говорить:
«Молекула 4!» (як ви вже здогадалися, можна називати будь-які цифри, але не
більше кількості гравців, хоча заради приколу чому б і ні?). Знову гравці
об'єднуються, але вже по 4 людини. Так відбувається до тих пір, поки в центрі
майданчика не залишиться мінімум учасників. Важлива умова: під час об'єднання
«молекули» не повинен відбуватися повтор у виборі партнерів. Під час гри і
відбувається знайомство. Думаємо, що Ваша вигадка і фантазія допоможуть цікаво
завершити гру.
Зорепад
Заздалегідь заготовляються зірочки з
питаннями. Перший вожатий пропонує дітям закрити очі і уявити, що на небі
зорепад, в цей час другий вожатий розкладає перед кожною дитиною по одній
зірочці. Діти відкривають очі, беруть свої зірочки і по черзі відповідають на
питання. Якщо хтось хоче відповісти не на своє питання, нехай висловлює свою
думку. Питання можуть бути наступними:
• Що для тебе означає слово «друг»?
• Яким ти себе уявляєш через двадцять
років?
• Яку основну мету ти переслідуєш в житті?
• Який у тебе характер?
• Який твій улюблений предмет у школі?
• Чи багато в тебе друзів?
• Ти сваришся з батьками і з якого
приводу?
• Яка твоя улюблена пісня?
• Які якості в людині ти цінуєш найбільше?
• Чим ти любиш займатися у вільний час?
• Часто ти сваришся?
• Чи вмієш ти малювати?
• У які ігри ти любиш грати?
• Яких людей ти вважаєш найкращими
друзями?
• Що ти любиш найбільше?
• Любиш ти читати?
• На кого б ти хотів бути схожим?
• Що для тебе в житті найстрашніше?
• Що для тебе повноцінний відпочинок?
• Легко тебе вивести з себе?
• Щасливий ти людина? Чому?
• Впевнений ти в собі?
• Комунікабельна ти людина?
• Що може зробити тебе щасливим?
• Чи Легко ти можеш розплакатися?
• Скоро ти забуваєш, якщо когось образив?
• Чи вмієш ти співчувати людям?
• Чи буває у тебе неспокійно на душі?
Із-за чого?
• Чи боїшся ти темряви?
• Які сни тобі сняться частіше всього?
• Як ти розумієш вислів «відчувати себе на
сьомому небі»?
• Любиш ти виступати на сцені?
• Чого б ти хотів навчитися?
• Ти віриш у гороскопи?
• Що для тебе горе?
• Який твій улюблений вид спорту?
• Хотів би ти літати, як птах?
• Чи любиш ти дивитися на нічне небо?
• Без чого б ти не зміг обійтися в житті?
• Чи згоден ти з виразом, що все в житті
треба спробувати?
• Швидко ти прощаєш обидящих тебе людей?
• Чи віриш ти у кохання з першого погляду?
• Ти везуча людина?
• Ти більше любиш дарувати подарунки чи
отримувати?
• Що краще - бути сильним або бути
розумним?
• Що краще мати - сто рублів, сто друзів?
• Чи є у тебе улюблене свято?
• Чи ти віриш у чудеса?
• Якщо б у тебе була чарівна паличка, які
три бажання ти б загадав?
• Що ти більше любиш - день чи ніч?
• Твоя заповітна мрія?
Незакінчена
пропозиція
Цю методику також
називають «недописаним тезою». Дописати теза - це значить висловити цілком
певне судження і позначити своє ставлення до предмета мовлення. Схема
організації розмови мало чим відрізняється від попередньої. Різниця в тому, що
дитині замість відповіді на питання пропонується продовжити незакінчене
пропозицію. Найкращий варіант проведеної методики - коли фраза, надрукована на
картці кожного учасника, і він цю фразу на картці дописує. Але якщо це технічно
важко забезпечити, то початкові слова тези вимовляються вголос, і діти тут же
поспішають записати закінчення тези.
Приклад незакінчених
пропозицій:
• Я завжди хотів(а)...
• Якщо всі проти мене,
то...
• Майбутнє здається
мені...
• Знаю, що нерозумно,
але боюся...
• В хорошому загоні
завжди...
• Краще всього я
спілкуюся з ...
• Зробив би все, щоб
забути...
• Думаю, що я достатньо
здатний(на), щоб...
• Сподіваюся на...
• Не люблю людей, які...
• Моєю найбільшою
помилкою було...
• Настане той день,
коли...
• Коли мені починає не
везти, я ...
• Найбільше я хотів(а) б
в житті...
• Коли буду
старим(ой)...
• Коли у мене поганий
настрій, я...
• Весело провести час -
це значить...
• Мене особливо дратує,
коли...
• Гарне життя - це...
• Коли я бачу, як мій
товариш скоює поганий вчинок...
Форми недописанного тези
можуть бути найрізноманітніші.
Працюючи в дитячих
оздоровчих таборах, слід використовувати ситуацію літнього відпочинку. Ось
варіант змісту методики «Незакінчена пропозиція», адаптований до умов табірної
зміни.
1. Найбільше мені не
подобається в таборі...
2. Порівняно з іншими
наш загін...
3. Іноді я боюся...
4. Найбільше мені
подобається...
5. По-моєму, кращий
вожатий той...
6. Багато хлопці з
нашого загону...
7. Коли хтось кричить на
мене...
8. В майбутньому я
хочу...
9. Для мене немає нічого
гіршого...
10. Я б на місці наших
вожатих...
11. Мені дуже не
подобається, коли дівчата (хлопці)...
12. По-моєму, найгірше,
коли вожатий...
13. Мені хотілося б
навчитися...
14. Я ціную в людях такі
якості, як...
15. Коли інші роблять
щось краще, ніж я...
Це
я!
Вожатий голосно задає
питання, а той дитина, який відносить його до себе, відповідає: «Це я!» Вожатий
задає як серйозні, так і смішні питання, наприклад:
• Хто прокинувся першим
сьогодні в кімнаті?
• Хто любить собак?
• Хто народився в рік
дракона?
• Хто любить читати
фантастику?
Любить,
вміє, знає, сподівається
Хлопці протягом 5 хвилин
розповідають про себе за наступними пунктами:
• люблю...;
• вмію...;
• знаю...;
• сподіваюся... і т. д.
Закінчує розмову
вожатий, кажучи про те, що він сподівається, що зміна пройде добре, що хлопці
ще дізнаються один про одного масу цікавого, що у всіх з'являться нові друзі і
т. д.
Немає коментарів:
Дописати коментар