середу, 30 березня 2016 р.

Вечір знайомств

Вечір знайомств
1. Гра „Про мене сказали б...”
Учасники сидять у колі, кожен по черзі говорить фразу, яка розпочинається зі слів:
"Кольорові шкарпетки" для дітей сонця„Мій (хтось) сказав би про мене, що ...”
2. Самопредставлення:
- ім`я і риса характеру, яка починається з першої літери імені;
- ім`я і 3 позитивні риси;
- закінчити фразу: „Не хочу хвалитися, але я...”;
«Не хочу хвалитись, але я…»
Ведуча. Пропоную вашій увазі наступне завдання: «Не хочу хвалитись, але я…». Потрібно продовжити речення фразою, яка найбільше вас стосується. Наприклад: «Не хочу хвалитись, але я гарно малюю»

Ведуча. Дуже цікаву інформацію ми дізналися одне про одного.
 «Що я знаю про Полтавщину»
Ведуча. А зараз поділимося на групи по 5-6 чоловік. Кожна група на папері формату А1 намалює малюнок, який у вашій уяві найбільше асоціюється з полтавським краєм. Потім один учасник з кожної групи буде презентувати роботу (5-7 речень проПолтавщину).
-        ім`я і свої уподобання („Бінго”): без допомоги ножиць створити ляльку, використовуючи метод обривання. Для цього потрібно скласти папір навпіл . На руках, на голові, на ногах вписати потрібну інформацію (улюблена страва, улюблена книга, улюблений колір, улюблений музичний жанр, улюблене місце відпочинку). За цією інформацією граючий шукає собі 4-5 товаришів (відповідь має бути аналогічною) і вигукує: „Бінго!” (це означає, що групу створено).

3. Молекула
Бере участь весь загін. Все хаотично рухаються по майданчику, і ведучий голосно оголошує: «Молекула 3!» Всі гравці повинні об'єднатися по троє і взятися за руки. Ті, хто не зміг стати в трійку, залишають середину майданчика. Далі ведучий говорить: «Молекула 4!» (як ви вже здогадалися, можна називати будь-які цифри, але не більше кількості гравців, хоча заради приколу чому б і ні?). Знову гравці об'єднуються, але вже по 4 людини. Так відбувається до тих пір, поки в центрі майданчика не залишиться мінімум учасників. Важлива умова: під час об'єднання «молекули» не повинен відбуватися повтор у виборі партнерів. Під час гри і відбувається знайомство. Думаємо, що Ваша вигадка і фантазія допоможуть цікаво завершити гру.

Зорепад

Заздалегідь заготовляються зірочки з питаннями. Перший вожатий пропонує дітям закрити очі і уявити, що на небі зорепад, в цей час другий вожатий розкладає перед кожною дитиною по одній зірочці. Діти відкривають очі, беруть свої зірочки і по черзі відповідають на питання. Якщо хтось хоче відповісти не на своє питання, нехай висловлює свою думку. Питання можуть бути наступними:
• Що для тебе означає слово «друг»?
• Яким ти себе уявляєш через двадцять років?
• Яку основну мету ти переслідуєш в житті?
• Який у тебе характер?
• Який твій улюблений предмет у школі?
• Чи багато в тебе друзів?
• Ти сваришся з батьками і з якого приводу?
• Яка твоя улюблена пісня?
• Які якості в людині ти цінуєш найбільше?
• Чим ти любиш займатися у вільний час?
• Часто ти сваришся?
• Чи вмієш ти малювати?
• У які ігри ти любиш грати?
• Яких людей ти вважаєш найкращими друзями?
• Що ти любиш найбільше?
• Любиш ти читати?
• На кого б ти хотів бути схожим?
• Що для тебе в житті найстрашніше?
• Що для тебе повноцінний відпочинок?
• Легко тебе вивести з себе?
• Щасливий ти людина? Чому?
• Впевнений ти в собі?
• Комунікабельна ти людина?
• Що може зробити тебе щасливим?
• Чи Легко ти можеш розплакатися?
• Скоро ти забуваєш, якщо когось образив?
• Чи вмієш ти співчувати людям?
• Чи буває у тебе неспокійно на душі? Із-за чого?
• Чи боїшся ти темряви?
• Які сни тобі сняться частіше всього?
• Як ти розумієш вислів «відчувати себе на сьомому небі»?
• Любиш ти виступати на сцені?
• Чого б ти хотів навчитися?
• Ти віриш у гороскопи?
• Що для тебе горе?
• Який твій улюблений вид спорту?
• Хотів би ти літати, як птах?
• Чи любиш ти дивитися на нічне небо?
• Без чого б ти не зміг обійтися в житті?
• Чи згоден ти з виразом, що все в житті треба спробувати?
• Швидко ти прощаєш обидящих тебе людей?
• Чи віриш ти у кохання з першого погляду?
• Ти везуча людина?
• Ти більше любиш дарувати подарунки чи отримувати?
• Що краще - бути сильним або бути розумним?
• Що краще мати - сто рублів, сто друзів?
• Чи є у тебе улюблене свято?
• Чи ти віриш у чудеса?
• Якщо б у тебе була чарівна паличка, які три бажання ти б загадав?
• Що ти більше любиш - день чи ніч?
• Твоя заповітна мрія?

Незакінчена пропозиція

Цю методику також називають «недописаним тезою». Дописати теза - це значить висловити цілком певне судження і позначити своє ставлення до предмета мовлення. Схема організації розмови мало чим відрізняється від попередньої. Різниця в тому, що дитині замість відповіді на питання пропонується продовжити незакінчене пропозицію. Найкращий варіант проведеної методики - коли фраза, надрукована на картці кожного учасника, і він цю фразу на картці дописує. Але якщо це технічно важко забезпечити, то початкові слова тези вимовляються вголос, і діти тут же поспішають записати закінчення тези.
Приклад незакінчених пропозицій:
• Я завжди хотів(а)...
• Якщо всі проти мене, то...
• Майбутнє здається мені...
• Знаю, що нерозумно, але боюся...
• В хорошому загоні завжди...
• Краще всього я спілкуюся з ...
• Зробив би все, щоб забути...
• Думаю, що я достатньо здатний(на), щоб...
• Сподіваюся на...
• Не люблю людей, які...
• Моєю найбільшою помилкою було...
• Настане той день, коли...
• Коли мені починає не везти, я ...
• Найбільше я хотів(а) б в житті...
• Коли буду старим(ой)...
• Коли у мене поганий настрій, я...
• Весело провести час - це значить...
• Мене особливо дратує, коли...
• Гарне життя - це...
• Коли я бачу, як мій товариш скоює поганий вчинок...
Форми недописанного тези можуть бути найрізноманітніші.
Працюючи в дитячих оздоровчих таборах, слід використовувати ситуацію літнього відпочинку. Ось варіант змісту методики «Незакінчена пропозиція», адаптований до умов табірної зміни.
1. Найбільше мені не подобається в таборі...
2. Порівняно з іншими наш загін...
3. Іноді я боюся...
4. Найбільше мені подобається...
5. По-моєму, кращий вожатий той...
6. Багато хлопці з нашого загону...
7. Коли хтось кричить на мене...
8. В майбутньому я хочу...
9. Для мене немає нічого гіршого...
10. Я б на місці наших вожатих...
11. Мені дуже не подобається, коли дівчата (хлопці)...
12. По-моєму, найгірше, коли вожатий...
13. Мені хотілося б навчитися...
14. Я ціную в людях такі якості, як...
15. Коли інші роблять щось краще, ніж я...

Це я!

Вожатий голосно задає питання, а той дитина, який відносить його до себе, відповідає: «Це я!» Вожатий задає як серйозні, так і смішні питання, наприклад:
• Хто прокинувся першим сьогодні в кімнаті?
• Хто любить собак?
• Хто народився в рік дракона?
• Хто любить читати фантастику?

Любить, вміє, знає, сподівається

Хлопці протягом 5 хвилин розповідають про себе за наступними пунктами:
• люблю...;
• вмію...;
• знаю...;
• сподіваюся... і т. д.
Закінчує розмову вожатий, кажучи про те, що він сподівається, що зміна пройде добре, що хлопці ще дізнаються один про одного масу цікавого, що у всіх з'являться нові друзі і т. д.



Немає коментарів:

Дописати коментар